Stel je vraag over alle modules en add-ons van Zenya
Recent actief
Als ik in een vragenlijst vragen uit de Qmentum kaders selecteer via de knop “Kadergerelateerde vragen selecteren” (bijv. via een label) komen deze vragen niet in de te verwachten volgorde (i.c. gegroepeerd naar norm en op volgnummer) in de vragenlijst te staan. Daarbij ontbreekt ook de link en/of verwijzing naar de norm/het oorspronkelijke vraagnummer, waardoor herstel achteraf ook een behoorlijke en tijdrovende puzzel wordt. Is hier een (technische) oplossing voor (te bedenken)?
Is het mogelijk om in de abonnementen ook in te stellen dat ik geen mail wil ontvangen als een melding (die ik zelf heb ingelegd) is afgehandeld?Ik vind een hoop berichten die ik kan uitzetten, maar deze zit er niet tussen. Heb gezocht op ‘melding’.
Als je onder applicatiebeheer functies importeert via een excel-bestand, wordt dan de bestaande functielijst overschreven of worden de functies uit het Excel-bestand toegevoegd?
Als een controleur/schrijver zijn/haar controletaak van een document goedkeurt en hij geeft een nieuwe controle-datum in, dan verandert de publicatie-einddatum niet automatisch mee. Hoe kunnen we ervoor zorgen dat dit wel gelijk gebeurd? Kan dit automatisch?
Ik wil aan één taakschema meerdere vragenlijsten kunnen koppelen. Is dat mogelijk?
Bij het trekken van een rapport van een vragenlijst ingevuld op 15/11/2021 komt deze dubbel in het rapport (zowel in week 8/11 als 15/11). Voor deze afdeling werden nog geen andere vragenlijsten ingevuld. Indien de vragenlijst wordt gewist en opnieuw wordt ingegeven, blijft het probleem bestaan.Hoe kan ik dit aanpassen zodat de resultaten enkel in de week van 15/11 worden weergegeven?
Beste Is er een manier om je ontwerp van een formulier af te drukken? Ik heb een meldformulier waarbij er heel veel dingen terugkomen en er staan veel voorwaardelijke secties in die soms veel regels in beslag nemen. Indien ik dit ontwerp kan afdrukken, kan ik het papier naast mij leggen om het zo beter op te volgen. In bijlage kan je een voorbeeld zien hoe ik het graag afgedrukt zou zien. mvg, Joris H.
Een hulpvraag: thv MELDINGEN -> lijst “niet gefilterd” -> er zijn standaard een aantal kolommen zichtbaar (in mijn geval: datum verstuurd, meldnr, eigenaar,…). Via het uiterst rechtse icoontje (lijkt op kolommen) naast “de filteroptie” ga ik naar een nieuwe pagina waar ik de mogelijkheid heb om de kolommen te kiezen => “U kunt hier instellen welke kolommen getoond worden voor het filter '- Niet gefilterd -'. Maar wat kan ik doen om de voor-ingestelde keuzes van de kolommen uit te breiden naar “eigen tekstvelden” die we in het meldformulier hebben toegevoegd en dus niet als vaste keuze in deze lijst staan? Zo wil ik “organisatie-eenheid toevoegen” en een eigen tekstveld “incident omschrijven in 1 zin”? Alvast bedankt!
Is het mogelijk om binnen de vragenlijsten gebruik te maken van een risicomatrix op basis van: Kans x Effect = Risicoscore
Wij hebben nog oude organisatie eenheden staan die ik zou willen verwijderen. Ik wil zeker weten dat het niet nog ergens gebruikt wordt. Ook wil ik weten waar het in het verleden gebruikt werd om informatie zeker te stellen.Heeft iemand een tip voor een goede rapportage?
Als ik een media item verwijder, dat nog gebruikt wordt in een document: krijg ik daar dan een waarschuwing voor?Of anders gezegd: kan ik media-items in bulk verwijderen, die niet meer in gebruik zijn.Dank vast!
Ik wil graag een kolom toevoegen bij Feedback over zoeken waarin ik de status kan vermelden. Is dit mogelijk? Zo weten mijn collega's dat ik ermee bezig ben. Zolang het gemelde probleem nog niet is opgelost, wil ik het nog laten staan.
De zoekfunctie in de module documenten heeft iets vreemds.Als ik zoek op 815962 vind ik het betreffende document met deze cijfers in de documentnaam.Zoek ik echter op een deel van deze tekst bijv. 8159 dan krijg ik geen hits. In beide gevallen is de zoektekst niet de volledige documentnaam. (als ik vanuit Zenya hoofdmenu zoek worden alle documenten wél gevonden, het probleem doet zich specifiek voor in de module documenten) Vraag : Kan ik dit zelf oplossen in Zenya ?
Goedemorgen,Van iemand met alleen leesrechten op onze risico's kreeg ik de vraag hoe hij de omschrijving bij een (beheers) maatregel helemaal kon lezen. Het onderste deel van de tekst was niet zichtbaar (zie bijlage). Zelf ben ik beheerder dus via details openen kon ik de tekst wel lezen. Hij heeft wel rechten op de maatregelen (zie bijlage), maar het lukte ons niet de tekst bij hem helemaal te voorschijn te krijgen.Iemand een idee hoe dit wel kan?
Hallo allemaal,Graag zouden wij een nieuwe werkwijze m.b.t. aanvraag nieuwe documenten willen implementeren in het MUMC. Wij weten dat sommige ziekenhuizen/instellingen werken met een formulier in Zenya FLOW/iTask en we zijn eigenlijk erg benieuwd naar de inrichting en ervaring hiermee. Natuurlijk ook als er andere werkwijzen succesvol zij geïmplementeerd Wij hebben voornamelijk centraal documentbeheer, met enkele decentrale documentbeheerders.Is er iemand die ons hier wellicht wat meer over zou willen vertellen als dit bij jullie wordt gebruikt?Groeten,Mila
Hallo allen, voor onze organisatie zijn we opzoek naar het normkader HKZ Zorg en Welzijn 2018 (HKZ 165:2018). Wie zou ons daarbij kunnen helpen? Alvast bedankt. Hartelijke groet, Nienke Blikman
Ik moet een aantal documenten verplaatsen naar een andere (nieuwe) map, maar deze (nieuwe) map heeft een andere beoordelingssjabloon. Nu wil ik voor deze (nieuwe) map dit beoordelingssjabloon aanpassen naar het sjabloon uit de oude map. Heeft dit consequenties voor de namen van de beoordelaars en autorisator die nu in de documenten staan?
Gebeurt de export voor P4P rond correct gecodeerde incidenten uitsluitend op basis van ingevulde data in het meldformulier? concreet: als ik bepaalde velden die geëxporteerd worden, verplaats van het meldformulier naar het coördinatorformulier, heeft dit een effect op de export?
Momenteel zijn wij 2 kwaliteitssystemen aan het samenvoegen. Dit gaat (gelukkig) gepaard met de verwijdering van een hoop documenten. Nu zou ik graag een rapportage draaien over welke documenten naar het archief zijn geplaatst. kan dit? En hoe gaan andere mensen hier mee om.
Wat wordt er nog meer gebruikt (voor wie geen iQualify heeft) om trainingen (kwalificaties) intern te registreren? Dus welke SOP mag uitgevoerd worden door welke medewerker doordat hij/zij daarop getrained is? En hoe wordt het verloop bijgehouden?
Ik weet eigenlijk niet of een vraag mbt inhoud van protocollen hier mag/op zijn plek is.Maar ik ben op zoek naar een voorbeeld protocol voor het werken met een tentbed (feel safe pro van Human Protection).Is er iemand in de community die mij hier aan kan helpen?
Afgelopen woensdag 3 november 2021 vond het eerste overleg met softwareleveranciers plaats over het Programma Keteninformatie Kwaliteit Verpleeghuiszorg (KIK-V), op initiatief van Zorginstituut Nederland. De focus lijkt daarbij in eerste instantie vooral te liggen op gegevensuitwisseling uit het HR systeem en ECD.Onze Vraag:In hoeverre is jouw (Verpleeghuis-)organisatie hier al mee bezig en welke relaties zie jij nu of in de toekomst met data in Zenya?
Hallo allemaal,Wij gebruiken de vragenlijst module vooral voor het versturen van vragenlijsten in de organisatie voor het ophalen van feedback. Daarom sturen wij de vragenlijst meestal naar ‘Alle aangemelde gebruikers'. Het valt daarbij op dat enkele medewerkers de vragenlijst meer dan 1 keer in hun mailbox krijgen. Heeft dit te maken met toewijzing in groepen? Ik kreeg zelf de laatste uitnodiging 5 keer.Hoe kunnen wij alle medewerkers bereiken met de vragenlijsten, maar voorkomen dat er collega's zijn die dezelfde uitnodiging meer dan eens krijgen?Groet,Rinske
Binnen een risicodashboard zien gebruikers meerdere kolommen. Echter kun je maar filteren op één kolom. Zodra je een filter wilt aanbrengen in een tweede kolom, loopt het systeem vast. Dit is erg vervelend en frustrerend, aangezien je pas goed gebruik kunt maken van de risico's en de dashboards als je meerdere filters kunt aanbrengen in meerdere kolommen. Is dit een bug of een bewuste keuze? Graag hoor ik dit, want op deze manier is van optimaal werken met risico's helaas geen sprake.
Bij het aanmaken van een hyperlink word er verwezen naar het oververzicht "Inkomende hyperlinks" .Deze informatie zal worden getoond als binnen een Zenya module het overzicht "Inkomende hyperlinks" wordt opgevraagd.Over welke Zenya module gaat het dan? waar vind ik dat overzicht?Concreet heb ik meerdere hyperlinks gemaakt naar kaarten en zou ik dus willen zien welke links er gebruikt worden… Alvast bedankt,Thomas
Heb je al een account? Log in
Nog geen lid van de community? Maak hier een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.