Stel je vraag over alle modules en add-ons van Zenya
Recent actief
We hebben een portaal ingericht waar de gebruiker een melding kan plaatsen via een meldingstype (hier even voorgesteld met: ‘A’). Dit meldingstype kent 2 submeldingstypen (hier even voorgesteld met: ‘A1’ en ‘A2’). Het is de bedoeling dat deze submeldingstypes, A1 en A2 enkel toegankelijk zijn via het hoofdmeldingstype A. De submeldingstypes tonen we daarom niet op het portaal via de knop ‘Invullen’. Dit werkt dus prima als de gebruiker via het portaal, de tegel ‘Invullen’ kiest en dan enkel het hoofdmeldingstype ‘A’ te zien krijgt. (zie bijgevoegde illustratie)Echter, als de gebruiker naar ‘Meldingen’ gaat, dan is daar wel een mogelijkheid om een nieuwe melding te maken van een submeldingstype (‘A1’ of ‘A2’). Het is de bedoeling dat de coördinator van het meldingstype ‘A’, deze submeldingstypes ‘A1’ en ‘A2’ enkel via het hoofmeldingstype A initieert. De rol van coördinator in het meldingstype ‘A’ kan potentieel iedereen in de organisatie zijn, dus hier werden de rechten aan alle gebrui
Wij hebben een algemeen e-mail adres wat begint met iProva.nl en waar mensen naar toe kunnen mailen met hun vragen. Dit e-mail adres komt dan aan bij alle leden van de groep. Ik vraag me af hoe dat zit als iProva omgezet wordt in Zenya. Is dit e-mail adres dan nog geldig? Wordt het automatisch vervangen of moeten wij daar wat voor doen? Ik wil dit graag weten om de overgang zo soepel mogelijk te kunnen laten verlopen.
Kan ik een bestaand veld dat al gebruikt wordt in een meldtype met type ‘tekst met opmaak’ wijzigen naar type ‘tekst zonder opmaak’?
Wie gebruikt iCheck voor patiëntenraadplegingen en wat zijn de ervaringen?
Is er een organisatie die bij de bulkexport gebruik maakt van API ?Wij zijn benieuwd naar de ervaringen. Kun je makkelijk zoeken in de download?
Binnen het UMCG wordt er gebruik gemaakt van iTask voor het doen van DIM/VIM meldingen. In dit meldingstype maken we gebruik van een aantal vertrouwelijke velden, en niet alle rollen mogen deze velden inzien. Wij lopen nu tegen het probleem dat we een rol missen. Binnen het meldformulier kan men een leidinggevende of overige betrokkene toevoegen aan de melding. Deze personen krijgen dan als ‘overige betrokkene’ rechten op de melding, maar zij kunnen dan bijvoorbeeld niet zien wie de melder is geweest in het kader van veilig melden. Nu heerst er bij een aantal leidinggevenden de vraag of ze toch de melder mogen zien omdat ze af en toe willen vragen aan de melder of ze nog hulp nodig hebben aan de hand van de melding. Als wij de rechten van ‘overige betrokkene’ aanpassen en de vertrouwelijke velden ook zichtbaar maken voor deze rol, dan geldt dit niet alleen voor de leidinggevende maar voor iedereen die als overige betrokkene aan een melding worden toegevoegd. En dat kan bij ons best opl
Documentbeheerder maakt een nieuw document / titel aan en krijgt de melding. In de map waar de documentbeheerder in het aan het werk is, staat inderdaad een document met dezelfde titel.In een ander documentgebied is echter al wel een document gepubliceerd met dezelfde titel. Kan door applicatiebeheerder ingesteld worden dat melding niet alleen gegeven wordt voor documenten uit betreffende map maar voor het hele systeem?
Wij zijn bezig om de zelfevaluaties mbt de Qualicor normenkaders via iCheck uit te zetten. Nu zit er in het kader bij de vragen een toelichting die bij het invullen van de vragenlijst zichtbaar is onder de I. Dit is allen bijna niet leesbaar. Kan ik dit vergroten? Of zijn er andere mogelijkheden die ik over het hoofd zie?
Een medewerker kan geen processen opslaan in iProcess. Hoe kan ik dit oplossen?Vr. Gr. Regina de Vries
Isala wil de interactieve documenten inzetten voor de voorbehouden handelingen protocollen. Hieronder staat een link naar een voorbeeld protocol over Blaaskatheter (Webshare) waarin in 1 interactief document 12 protocollen zijn samengevoegd. We zijn samen met de commissie voorbehouden handelingen bezig om de 11 thema's (72 protocollen) om te zetten naar interactieve documenten. We zitten nog volop in de voorbereiding.Waar wij nu tegenaan lopen is de beoordeling van het Blaaskatheter protocol. Er is al wat discussie hierover geweest op de community maar echte goede oplossingen zijn nog niet aangedragen.Ik wil de community daarom ook uitdagen om op dit protocol te reageren:Eerste indruk voorbeeld protocol Hoe beoordeel je zo'n uitgebreid interactief protocol Jullie eigen ervaring met interactieve documentenLink naar voorbeeld protocol Blaaskatheter
Heb ik het goed begrepen dat ZENYA 6.0 alleen in de SAAS omgeving geïnstalleerd kan worden? Wij moeten nog overstappen op SAAS en dat heeft dan dus prioriteit.
Wij zijn zijn sinds enige tijd over op iProva, in het verleden gebruikte we echter een ander software pakket voor ons k.m.s. Met dit systeem was het mogelijk om als ‘superuser’ in te loggen onder het account van een andere gebruiker. Waardoor je kon zien waar er b.v. bij de betreffende gebruiker iets fout ging. Is deze mogelijkheid er in iProva ook? Of is er een andere oplossing om te kijken hoe bepaalde zaken eruitzien voor de gebruiker, bv t.a.v. klachten of management informatie?Alvast vriendelijk dank voor reactie(s)
Hoe stel ik in, dat er bij het printen van een document uit iDocument automatisch het versienummer en de geldigheidsdatum geprint worden?
We hebben voor een bepaald meldtype een deadline ingesteld, via het tabblad Algemeen > Planning.Daar hebben we ook een e-mail ingesteld die verstuurd wordt bij overschrijding van de deadline.We zouden graag 2 weken voor de deadline ook een automatisch bericht willen laten versturen.Ik zie dat er een systeem notificatie beschikbaar is voor een naderende deadline, waarbij ook een mail verstuurd kan worden, maar dan kan de gebruiker zelf dit bericht aan/uit zetten.We willen echt dat de herinnering 2 weken voor overschrijding van de deadline verstuurd wordt. Is dit mogelijk?
Is het mogelijk om een hyperlink aan te maken via ‘taalfouten corrigeren’ in een pdf document (of andere documenten dan Word/ Excel)?
In een melding geeft de melder een graad van schade en herhalingsfrequentie in. dit geeft automatisch een risicoscore. de coördinator heeft in het coördinatorformulier de mogelijkheid om de risicoscore aan te passen door het veld graad van schade of herhalingsfrequentie aan te passen.echter wordt dit niet altijd geregistreerd, waarbij het veld dat werd aangepast in oranje staat, maar waarbij er blijkbaar niets werd aangepast, én waarbij sommige mails vertrokken met de originele risicoscore en sommige mails wel met de aangepaste risicoscore. daarbij is de melding zelf gecategoriseerd onder de oude risicoscore.waar kan hier de fout zitten? is dit een glitch dat soms voorkomt (het is niet altijd zo, het gebeurt al eens)?
Wij krijgen een foutmelding bij het maken van een bulkexport op het moment dat een documenttitel te veel tekens heeft. Concrete vraag: wat is het max aantal tekens van een documentitel zodat deze geen foutmelding geeft? Dan kan ik deze opdracht concreet meegeven aan onze documentbeherders. Bedankt alvast!
Onlangs zijn wij met ons ziekenhuis overgeschakeld van iProva versie 5.3 naar 5.13.1. Ter validatie zouden we de release notes van al de softwareversies moeten bekijken. Wanneer ik op website www.update.infoland.nl kijk, vind ik hier wel de release notes terug tot 5.12 maar geen vroegere versies. Waar kan ik deze vinden? Al deze release notes overlopen lijkt me zeer omslachtig en extreem veel werk. Zijn er hier tips/tricks betreffende validatie hieromtrent?