Stel je vraag over alle modules en add-ons van Zenya
Recent actief
Wij hebben in mappen een controledatum ingesteld van controle 3 jaar na publicatiedatum. De map die daaronder valt heeft dit ook met 2 soorten documenten Processen en Werkinstructie. Nu willen wij dat de processen na 1 jaar gecheckt moeten worden en werkinstructie pas na 3 jaar. Nu pakt Zenya de 3 jaar van de bovenliggende folder/map, dus als voorbeeld:hoofd map is Inkoop, daaronder zit 1 proces (check na 1 jaar) en 5 werkinstructie (check na 3 jaar)Is dit mogelijk?
Tegenwoordig auditen wij op verbetermaatregelen n.a.v. calamiteiten. De verbetermaatregelen staan in Zenya. Nu valt op dat als we een vragenlijst invullen, we geen hyperlink naar een melding kunnen maken. Concreet: ik kan wel de link in de vragenlijst zetten bv bij opmerkingen of toevoegen in het tekstveld, maar het gedraagt zich vervolgens niet als een hyperlink. Alternatief is dat we de link oppakken en kopiëren en plakken in de browser of dat de linken worden geplakt in een wordt bestand en dat toevoegen in de vragenlijst, maar het zijn second best oplossingen. is er een andere manier waarop de invuller van een vragenlijst hyperlinks naar meldingen in de vragenlijst kan plaatsen?
Hoi, wij gebruiken de module meldingen voor near miss en incidenten. Maar als de melding is afgesloten kunnen collega’s niet inzien hoe melding is afgehandeld en welke adviezen er gedaan zijn. Is het mogelijk dat dit wel zichtbaar wordt na het afsluiten van een melding? Het zou mooi zijn als je een extra veld voor conclusie door EHS verantwoordelijke maakt welke bij gereed melden melding in te vullen is (advies en acties kunnen daarin vermeld worden). Deze conclusie zichtbaar houden voor collega's die deze melding bekijken ook al is de melding afgesloten.
Hallo,Als ik zoek op een trefwoord die in de titel van een nieuw gepubliceerd document staat (17/1), komt deze niet in de resulataten naar boven.Bij oudere bestanden van anderen lukt dat wel.Wat kan daar mis gaan?Hieronder document in map waar ik lees rechten heb en ik zoek op zenya
Ik heb net de SharePoint Integration Kit versie 4 geinstalleerd maar vroeg me af hoe ik kan checken of dat wel de laatste is. Via de product update pagina's kom ik er niet uit.
Hoi, N.a.v. testen in Zenya 6.2 heb ik onderstaande vragen t.a.v. opmerkingen bij documenten:Alleen door gebruikers geplaatste opmerkingen die de status geaccepteerd krijgen, lijken na publicatie getoond te worden bij dit document bij “eerdere opmerkingen”. → Wij zouden graag zien dat een gebruikersopmerking bij elke statuswijziging getoond wordt voor de gebruikers aan de voorkant, na publicatie. → Dus bij status wijziging van “nieuw” naar “geaccepteerd, “verwerkt” of “afgewezen”. → Hierdoor zien andere gebruikers, die mogelijk dezelfde opmerking hebben, dat deze opmerking al is gemaakt, ook als deze is afgewezen en niet is verwerkt. Hiermee voorkom je meerdere keren dezelfde opmerking. Hoe zien jullie dit? Daarnaast zie ik in de testomgeving dat een opmerking die gemaakt is door een beheerder aan de schrijvers, getoond wordt aan de “voorkant”. Komt dit doordat ik meer rechten heb? We vinden het niet wenselijk dat elke gebruiker de berichten kan lezen die alleen bedoeld zijn voor s
Graag zouden we willen inrichten dat bij het raadplegen van formulieren/documenten in Zenya het formulier/document dat je aanklikt zich opent in een apart tabblad in je webbrowser. Hoe of waar kan je dit aangeven? En kan je dit tegelijk voor alle documenten inregelen?
Als ik aan een lopend vragenlijstonderzoek een invuller toevoeg, kan ik wel zien dat er een invuller is bijgekomen, maar ik kan niet zien of die invuller ook de mail en de uitnodiging ontvangt om de vragenlijst in te vullen. Daardoor ben ik geneigd die invuller te bellen en te vragen of hij de vragenlijst ontvangen heeft, maar dat is net wat ik wil, want dat oogt wat onprofessioneel. Is op een of andere manier te zien of de vragenlijst verstuurd dan wel ontvangen is?
Voor aanbestedingen is het een vereiste dat van het in iProva opgeslagen documenten de juiste versie wordt getoond. Dit is vaak een oudere versie dan de meest recente versie.Is er een handige optie in iProva om bepaalde medewerkers oudere versies van documenten in te laten zien om hieraan tegemoed te kunnen komen?
Heeft iemand de beschikking over de NEN 8025? Wij willen deze graag inladen in kaders. Het zou fijn zijn als iemand dit wil delen.
Als documentbeheerder moet ik in iDocument alle vervallen documenten (=”Controledatum verstreken) periodiek opvolgen.Via de rapporten kan ik makkelijk een overzicht aanmaken met alle documenten met filter [Aandacht vereist]=”Controledatum verstreken”.Maar voor elk vervallen document zou ik graag zien of er al een nieuwe conceptversie is gemaakt en in welke status. Hierdoor kan ik de gepaste actie ondernemen. Nu moet ik deze documenten handmatig oproepen en kijken wat er al met dit document gebeurd is qua opvolging… En dat zijn er ondertussen al behoorlijk veel Dus hoe kan ik een combinatierapport bouwen met alle vervallen documenten en hun eventuele concepten en hun status?Iemand tips? Of een andere aanpak?
Hoe activeer ik een vragenlijst? Hoe nodig ik iemand uit?
Als ik een Dashbord diagram maak in TAART vorm zie ik maar 8 teams terwijl ik er 11 aanvink, de rest wordt samengevoegd in 1 taartstuk ! Vraag → Is 8 het maximum voor een taartdiagram of is er een andere oplossing ?Bij een staafdiagram is 15 het maximale aantal, maar dan verdwijnen sommige namen onder het diagram, waarschijnlijk omdat de tekst teveel wordt. Is hier bv via de instellingen iets aan te doen ?
Wij hebben veel documenten in word staan, zodat als er iets gewijzigd moet worden dit veel makkelijker gaat dan in pdf. Nu kwam ik er bij toeval achter dat, bij een document waarvan is aangegeven dat de pagina liggend getoond moet worden (staan blokjes met cruciale telefoonnummers in), het systeem de pagina in portrait toont en de blokjes over elkaar schuift waardoor de telefoonnummers niet meer zichtbaar zijn. Voor de volledigheid heb ik het document nu wel in PDF gezet met een notitie dat het worddocument ergens op onze schijf staat. Dit is inmiddels gemeld bij Infoland, maar de status staat nu op geparkeerd. Mijn eigen interpretatie is dan dat dit niet 1, 2, 3 wordt opgelost.Hebben hier meer mensen ‘last’ van?Ook zou ik het prettig vinden als je een worddocument hebt met beide opties in een, dus portrait en liggend in een document, dat dit correct wordt weergegeven.
Heeft iemand een financieel kader beschikbaar voor het uitvoeren van een audit?
Wij overwegen om klachten middels iProva Melden en analyseren te laten lopen en zijn benieuwd naar ervaringen van andere organisaties. Is er een organisatie, bij voorkeur ouderenzorg, waar wij kunnen kijken hoe dat werkt?
Graag willen we een actie bij overschrijden van de deadline van de status.Nu zijn er 2 mogelijkheden mail sturen naar eigenaar en mail sturen naar een vooraf geselecteerde ontvanger. Bestaat er ook de mogelijkheid om bij Actie herhalen de mail te sturen naar de leidinggevende van de eigenaar?Zo ja, hoe doe ik dat?
1/ Kan ik een actie “Actiepunt formulier invullen” automatisch laten starten op basis van de ingevulde waarde in een veld op het meldformulier?Wanneer men dit aankruisvakje invult zou ik dus de actie willen laten starten (bij statusovergang na indienen melding).2/ Vanuit de Workflow krijg ik het niet voor elkaar via “Toewijzen vanuit het veld”.Enkel wanneer ik een veld van het type “Gebruiker” zou toevoegen kan ik dit ook kiezen in de lijst van velden. Zie ik iets over het hoofd bij de aanmaak van het veld??3/ De coördinator kan wel een actiepunt aanmaken om het formulier te laten invullen en dan doorsturen naar betrokken dienst maar kan dit ook door de melder/lezer? Ik kijk uit naar wat wijze raad hoe ik dit kan realiseren.Alvast dank!
Is er in Zenya 6.0 een mogelijkheid om bij een nieuwe melding een automatische mail uit te sturen naar zowel de eerste als de tweede voorkeurscoördinator?
Binnen de audit module bestaat de mogelijkheid om een verbetermaatregel aan te maken. Aangezien wij met meerdere sjablonen van verbetermaatregelen werken, vroeg ik mij af of het mogelijk is om sjabloon van de verbetermaatregel te kiezen.
Hallo,sinds de update naar Zenya ontvangen we (de documentbeheerders) op moment van plaatsen van een opmerking voor een schrijver, hier onmiddellijk een notificatie van in het berichtenpaneel. Dit is helemaal overbodig aangezien we zelf die opmerking plaatsten. Hoe kunnen we dit vermijden?
Zowel binnen het overzicht van meldingen als binnen het Dashboard is het niet mogelijk om bij het filteren meerdere filterwaardes op te geven.Concreet krijg ik de vraag van onze medewerkers om te kunnen filteren op het veld ‘veroorzaker’ (type=tekst). Daarbij zouden ze graag meerdere waardes gebruiken (zoals in Excel bijvoorbeeld):veroorzaker A veroorzaker DZijn er meer organisaties die dit missen binnen Dashboards / het overzicht van Meldingen?Is er een andere manier om dit te realiseren (via een rapport bijvoorbeeld)?@Infoland: wat is de reden dat dit niet mogelijk is?
Beste,Je kan via een actie automatisch een overige betrokkene toevoegen aan een melding. is deze actie voldoende zodat zij hier ook een emailbericht van krijgen? of moet hiervoor een 2de actie worden toegevoegd waarbij er een mail naar de overige betrokkene wordt verstuurd?
In onze Zenya-omgeving werken we niet met snelcodes, maar lieten we via een automummer-veld een eigen referentiecode voor elk document genereren. Wanneer we in ons gebruikersportaal een document openen en doorklikken naar ‘Details’ wordt er wel een snelcode tussen de metadata weergegeven. Weet iemand hoe de details/metadata die daar weergegeven worden aangepast kunnen worden? Ik zocht al even bij de verschillende instellingen, maar kon het niet meteen terugvinden.
Medewerkers hebben documenten ingesteld als favorieten. Sommige van deze documenten zijn in de tussentijd gearchiveerd en niet meer te raadplegen. Het is niet mogelijk om deze te verwijderen uit de lijst favorieten.Hoe kunnen medewerkers de favorieten lijst opschonen?
Heb je al een account? Log in
Nog geen lid van de community? Maak hier een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.