Stel je vraag over alle modules en add-ons van Zenya
Recent actief
Beste,Vraag vanuit het huis:Is het mogelijk om de naam van de audit wel in het planningsoverzicht te laten zien ipv een slotje als de rechten nog niet goed staan ingesteld? In ons geval worden leesrechten vaak pas correct ingesteld nadat het definitieve auditrapport in iAudit wordt gehangen. De audit is hierdoor wel al zichtbaar in de Planning, maar wordt weergeven met een slotje.GroetenAnniek
Wij zijn benieuwd of Infoland voor iDocument op verschillende niveaus (schrijver/ documentbeheerder) een soort (praktijk)toets beschikbaar heeft of zou kunnen stellen om te meten/in te schatten of medewerkers wel geschikt zijn voor de rol.Ook zijn we benieuwd of hier behoefte aan bestaat bij andere gebruikers.De reden hiervoor is dat we binnen onze organisatie merken dat niet iedereen op het zelfde niveau kan werken met iDocument en het lastig is om dit te toetsen. Voordat we zelf het wiel gaan uitvinden, hopen we dat mogelijk Infoland of andere gebruikers een goede oplossing hebben.
Beste,Binnen het MUMC+ plaatsten wij tot voor kort de personalia van een document (auteur(s), beoordelaar(s) en autorisator) onderaan in het document.Om verschillende redenen zijn we hiermee gestopt, o.a. privacy, foutgevoeligheid, dubbelop.Wij plakken de personalia nu als opmerking naast het document, we zorgen dat deze informatie te zien is voor schrijver(s) en beoordelaar(s).De medewerkers die de personalia willen weten van een document en geen schrijver/beoordelaar zijn, wijzen wij op de mogelijkheid '’Meer'’ - '’Documentgegevens tonen'’.We krijgen nu echter wel eens de feedback dat het opzoeken van personalia omslachtig is, het is niet in een oogopslag te zien wie een document heeft geschreven/geautoriseerd. Medewerkers waren natuurlijk gewend om naar beneden te scrollen in het document, dus het is ook een stukje gewenning. Dat het echter niet heel gemakkelijk en duidelijk te vinden is, kunnen we wel begrijpen.Is er een manier voor ons om dit duidelijker te maken of is er vanuit j
Als een coordinator een actiepunt wilt uitzetten kan er niet direct in het veld titel getypt worden. maar moet er op geklikt worden om het te kunnen invullen. En daarnaast zijn de taalopties die dan komen voor ons niet noodzakelijk Is dit ergens in te stellen?
Bij ons zou het zeer handig zijn dat je een correctieve actie van de vragenlijst zou kunnen doorsturen naar een melding.Vaak worden er tijdens een audit inderdaad “kleine” acties gevraagd, die zelf meestal al opgelost zijn. Toch zou het handig zijn dat je een “kleine actie” zou kunnen doorsturen naar een verbetermaatregel in “meldingen”.Want soms zorgen vele kleine voor één grote of soms komt er tijdens een audit wel een grote aan het licht.Een mogelijkheid om een vragenlijst actie om te vormen tot verbetermaatregel lijkt ons inziens iets zeer krachtig.
Goedemorgen,Wie kan ons een goed advies geven?Wij hebben in ons BHV/beveiliging meldformulier een vraag staan of de melder (medewerker) wilt dat de leidinggevende geïnformeerd wordt over deze melding. Wanneer voor ja gekozen wordt ontvangt de leidinggevende een automatische iProva mail met link om de melding te lezen. Echter de leesrechten staan niet ingesteld waardoor de leidinggevenden niets kunnen lezen.Als wij de leesrechten instellen, dan kunnen zij alle melding van hun eigen afdeling lezen. Bij ja krijgen zij een mail en bij nee niet maar via het meldingenoverzicht kunnen zij wel alle meldingen zien en dan ook lezen.Is hier een truc voor?Alvast bedankt voor het meedenken.Gr Diana
Wij gebruiken de functie vragenlijstrapportage om kwartaalrapporteringen te maken tot op niveau van afdeling of discipline (artsengroep). Hiervoor maken wij gebruik van de filters, alvorens de rapportage te genereren. In versie 5.15 is volgende functionaliteit toegevoegd:Wanneer je vragenlijst over een organisatie-eenheid of kaart gaat, hebben we de mogelijkheid toegevoegd om je in vragenlijstrapportage te kunnen filteren op organisatie-eenheid of kaart. Daarnaast geven we deze entiteiten ook naast elkaar weer, zodat het makkelijker is om het vergelijk tussen afdelingen of kaarten te analyseren. Onze rapportering is gebaseerd op een kaartenbak artsen. Bijgevolg worden alle grafieken in het rapport (cfr. laatste zin) tot op artsniveau weergegeven. Dit is een functie die niet uitgezet kan worden. Dit maakt dat wij de vragenlijstrapportage niet meer kunnen gebruiken, aangezien het gaat om gegevens die wij niet publiek maken binnen ons ziekenhuis. Bovendien is het via managementinformatie
Binnen een risico kun je coördinatorrechten en leesrechten instellen op een risico. Echter kun je deze twee opties niet kiezen in je overzicht van risico's als kolominstelling. Als ik van een risico wil weten wie hier leesrechten op hebben, moet ik het risico eerst openen. Maar als je veel risico's hebt, is dat geen doen. Mooier zou zijn als je de coördinatorrechten en de lezers ook kunt toevoegen als kolom in je overzicht met risico's. Mocht je dan ergens een aanpassing willen doen in de rechten of wilt checken of de juiste mensen de juiste rechten hebben, dan zie je snel welk risico je eventueel moet aanpassen. Extra voordeel is dan ook dat je kunt selecteren op deze medewerkers. Dan kan je selecteren op een bepaalde gebruiker als check of de rechten goed zijn ingesteld.Zijn er meer organisaties die deze wens hebben en deze functionaliteit nu missen?
Goedemorgen,Onze deskundige SMH ontvangt een automatische mail wanneer een melder in het VIM formulier het Veld 'Aard gebeurtenis' is gelijk aan 'Apparatuur / Materialen / Hulpmiddelen'Veld 'Apparatuur/ Materiaal of SMHM?' is gelijk aan 'Steriel Medisch Hulpmiddel' heeft aangevinkt.In deze mail staat de link naar het meldformulier, echter hij heeft geen rechten om deze vervolgens te lezen. Hoe kunnen wij dit oplossen?Als wij hem rechten geven op alle meldingen dan ziet hij ook alle meldingen die niet voor hem van toepassing zijn, dat is niet de bedoeling. Maar hoe kunnen wij de rechten zo instellen dat hij de meldingen kan lezen waarin SMH is aangevinkt?Alvast bedankt voor het meedenken.
In een vragenlijst is gebruik gemaakt van labels om de te stellen vragen te sturen.Ook zijn er kopteksten gebruikt die enige overeenkomst hebben met de labels met daaronder de vragen. Als een bepaalde waarde niet hoeft te worden ingevuld, verschijnt de kop nog steeds wel.Is er manier om dit te voorkomen? Is het mogelijk om de kopteksten ook afhankelijk te maken van de labels (of kan dit op de wensenlijst)?Jop
Beste forumleden, In verband met een aanpassing in een digitaal systeem dat wij gebruiken, moet in onze documenten iets in de tekst veranderd worden. Ik wil graag een uitdraai van de betreffende documenten. Bijvoorbeeld er staat ‘facebook’ in een document en dat moet veranderd worden in ‘Instagram’. Is er een manier om een rapportage te draaien zodat inzichtelijk wordt in elke documenten ‘facebook' staat? Alvast dank en groet, Caroline
Wanneer documenten in de office desktop zijn geschreven en bijvoorbeeld als word document zijn aangemaakt. Kan een medewerker met alleen een office online licentie deze documenten ook bekijken? de office online staat wel aan bij ons in beheer alleen krijg ik regelmatig opmerkingen binnen van collega's met alleen office online dat ze de formulieren niet kunnen inzien.
Al in het verleden heb k de wens geuit dat het mogelijk zou moeten zijn om in iProcess bij de shape subprocess TVBs te kunnen toevoegen. Bij voorkeur ook bij andere shapes ook, zodat je zelf kunt beslissen of het nodig is of niet.Nu is het zo dat als je bij een proces een TVB-overzicht heb dat je dan de subprocessen niet ziet, terwijl daar toch een functie voor verantwoordelijk. Ik zou graag zien dat alle stappen op het overzicht vermeld worden.
Ik ben op zoek naar gebruikers die in iProva milieuwetgeving / vergunning hebben verwerkt, die voor de gevaarlijke stoffen verder zijn gegaan dan enkel een document in iDoc. Ik wil graag voorbeelden kunnen uitwerken voor VieCuri om deze onderwerpen verder te kunnen ontwikkelen. Wie o Wie kan mij hiermee verder helpen????mvg André Smeets
We zouden graag een (liefst interactieve) rapportage hebben van de totale kosten per jaar gebaseerd op de kosten die worden ingegeven in een veld bij een melding (costs of poor quality). Ik heb al een publieke filter gemaakt met oa de kosten (inclusief de totale kost en het gemiddelde) maar zou dit nu graag visueel per maand/jaar willen hebben. Via management informatie kan ik het veld waarin de kosten van de melding staan niet selecteren. Zijn er al andere bedrijven die iets gelijkaardigs hebben ingevoerd?
We hebben een kaartenbak die de agenten zelf aanvullen (met planning van waar ze gaan auditen). We gebruiken die als een soort ingebouwde excel waar iedereen zijn geplande audits kort in inbrengt, zodat de collega’s dat makkelijk kunnen consulteren zodat ze niet (althans kort op elkaar) op dezelfde plaats zouden gaan auditen :We zoeken hoe we de toegang tot het openen van die kaartenbak zo makkelijk mogelijk kunnen ter beschikking stellen van agenten die niet vaak in de tool gaan en voor wie het concept kaartenbakken en de weg ernaar toe niet evident isWe probeerden de kaartenbak aan de Verzamelingen toe te voegen, maar krijgen die dan niet in het “Invullen scherm”We probeerden ook via “ belangrijke documenten panel “ : maar daar kan je enkel of één kaart kiezen, of via de verzamelingen de kaartenbak kiezen maar die gaat enkel de reeds bestaande kaarten in lijst tonen, maar we zoeken net een dynamische (edit) link naar de kaartenbakZou iemand een truc vinden of kennen om ons te helpen
Enkele documentbeheerders krijgen tijdens het bewerken van een document permanent de rode markeringen van spellingsfouten te zien ondanks dat deze woorden toegevoegd zijn aan de woordenlijst. Bij het opslaan lijkt het alsof de woorden zijn geaccepteerd; wordt het document weer geopend in de bewerkfase zijn ze nog niet zichtbaar maar op het moment dat er iets gedaan word komen alle rode markeringen van alle eerdere geaccepteerde woorden weer terug.