Stel je vraag over alle modules en add-ons van Zenya
Recent actief
Onze organisatie wil de mappenstructuur in Zenya aanpassen zodat alle collega's binnen onze organisatie deze nieuwe mappenstructuur zien.Kan ik hiervoor eenvoudig een kopie maken van de huidige mappenstructuur waarbij ook alle bijbehorende notities in de desbetreffende mappen blijven staan? Zodat ik vervolgens deze kopie kan aanpassen zoals ik het hebben wil, terwijl de oude versie voor de collega's zichtbaar blijft. Kan ik dan vervolgens de oude versie vervangen door de nieuwe versie? Als dit waarschijnlijk niet kan, hoor ik het ook graag.
ik zie binnen Kaders de optie om Bewijsmateriaal overnemen van bijv. organisatie/ afdeling A naar B, is het ook mogelijk om het borgingsniveau ( de score per kader element) te kopiëren naar andere afdelingen/bedrijf die ik in mijn compliance overzicht weergeef?
Het is mogelijk om bijlagen toe te voegen aan meldformulieren. Het bijlageveld kun je opnemen in een rapportage of filter en dan verschijnt de naam van de bijlage in het veld. De vraag vanuit onze organisatie is of het mogelijk gemaakt zou kunnen worden om dit veld aanklikbaar te maken zodat je vanuit het filter of de rapportage direct de bijlage kan openen. Dit verzoek komt o.a. vanuit onze afdeling Beveiliging en Crisismanagement die zo snel inzage in afbeeldingen kunnen krijgen (aangetroffen situaties, personen met ontzegging). Nu knippen en plakken ze dit in aparte excel. Dat is onnodig dubbel werk.
Standaard zijn in de TVB matrix volgende keuzes mogelijk : Beslissingsbevoegd, Uitvoerend, Verantwoordelijk. Wij zijn echter gewend om RASCI te werken: R (Responsible, NL: Verantwoordelijk), A (Accountable, NL: Eindverantwoordelijk), S (Supportive, NL: Ondersteunend), C (Consulted, NL: Geraadpleegd), I (Informed, NL: Geïnformeerd) Is het mogelijk om de standaard velden van de TVB matrix aan te passen? Zo Ja, hoe?
Beste, Drie afdelingen hebben samen meerdere vragenlijsten ontworpen voor de zogenoemde operationele rondes. In iedere vragenlijst zitten dus vragen van meerdere afdelingen.Ik heb aan de vragen een label gehangen van de desbetreffende afdeling, hiermee hoopte ik te kunnen filteren zodra de vragenlijst was ingevuld zodat elke afdeling de eigen vragen kon bekijken. Helaas werkt dit niet zo. Hebben jullie tips hoe dit wel werkt? Dus filteren op een thema/ afdeling in de beantwoorde vragenlijst. Ik hoor het graag.
We overwegen Boost / Campagne te proberen voor het melden van een dringende boodschap.De campagne zou dan “dringend te lezen voor start van de werkdag” noemen.Kunnen we als administrator nakijken of de gebruikers dit effectief tijdig gelezen hebben? Dus kunnen we datum en uur nakijken? Of is er enkel een globaal overzicht van de duimpjes enz…? Zichtbaar op dashboard? Tijdens audits krijgen we soms de vraag hoe we met zulke dringende gegevensoverdrachten omgaan, dit zou een mooie oplossing kunnen zijn, want Zenya wordt voor de onderhouden toch geopend.
Ik was op zoek of het mogelijk is om gebruikersgroep(en) te kopiëren…Voor Zenya Flow wil ik voor een specifiek meldtype gebruikersgroepen aanmaken met min of meer dezelfde leden als bij de bestaande gebruikersgroepen Zenya Flow.Doch ik zie niet dadelijk dat het mogelijk is om gebruikersgroepen te kopiëren? Dit zou me veel werk besparen daar ik dan maar net enkele aanpassingen aan naam en enkele gebruikers zou moeten doen.Misschien zie ik echter iets over het hoofd en kan dit wel?Heeft iemand hier ervaring mee?
Hallo,Om alle documentbeheerders een mail te sturen zou ik graag uit Zenya een lijst met mailadressen willen halen van alle documentbeheerders.Weet iemand hoe ik dat kan doen?Als ik bij een overzicht via Gebruikers op haal en exporteer, dan krijg ik een XML-file. En dat wil ik nietMet vriendelijke groet,Josefien
Heeft iemand toevallig een Zenya kader format t.b.v. het Logius DIgiD assessment? Liefst meest recente versie. en kan dat hier gedeeld worden?
Wij hebben verschillende vragenlijst onderzoeken lopen met een deadline voor het invullen. Nu zie ik wel dat ik in kan stellen dat er een reminder verstuurd wordt zoveel dagen voor de deadline. Maar ik zie nergens dat ik een tekst kan maken. of is dit een automatisch bericht vanuit iprova? En wat is dan de inhoud?
In dit artikel vind je allerhande info over onze Search app.
Beste, Wij zijn recent gestart met het uittesten van de Teams om de onderhouden in ons labo te kunnen afvinken per werkpost (aka Team).Wanneer we het ‘Team’ menu openen merken we dat de taken nogal wat raar gesorteerd worden.Taken van verschillende toestellen staan door elkaar en zowel wekelijkse als dagelijkse taken staan door elkaar. Is er een logische verklaring voor de sortering in de teamtaken? Is het mogelijk om de taken te sorteren op eerst de dagelijkse taken of per toestel? Met vriendelijke groeten, Corstjens Ine
Ik wil aan de slag met het maken van een vragenlijst in het kader van een cliënttevredenheidsonderzoek. Nu ben ik via de handleiding al een heel eind gekomen, echter is het me niet duidelijk hoe ik een vraag kan toevoegen. Ik zie wel de optie ‘nieuwe vraag', maar verder kom ik nog niet. Wie kan mij helpen?
Hoi Community,Misschien kunnen jullie mij helpen?Situatie 1:In status A geeft men aan dat het een Incident + datalek betreft In de overgang van Status A naar Status B wordt er een datalek-formulier aangemaakt Na invullen van verdere gegevens gaat de FLOW door naar Status CSituatie 2:In status A geeft men aan dat het een incident zonder datalek betreft In de overgang van Status A naar Status B wordt er geen datalek-formulier aangemaakt Na invullen van verdere gegevens gaat de FLOW door naar Status CSituatie 3:In status A geeft men aan dat het een incident zonder datalek betreft In de overgang van Status A naar Status B wordt er geen formulier aangemaakt Als men in status B bedenkt dat het toch een incident + datalek moet zijn, kan men het betreffende veld aanpassen. In de overgang naar Status C wordt nu alsnog het datalek-formulier aangemaaktVraag:Hoe zorg ik ervoor dat er in de status overgang van B naar C wordt gekeken of het formulier al eerder is aangemaakt, zodat het formulier ni
Wij willen onze workflow zo inrichten dat een meldingstype na 3 jaar automatisch wordt gearchiveerd. Mijn organisatie ontvangt minstens 10.000 van dit meldingstype per jaar.Wij hebben het nu zo ingesteld dat precies 3 jaar na het maken van de melding deze wordt gearchiveerd. Er zijn echter nog zo'n 10.000 meldingen die al voorbij deze termijn zijn.Nu ben ik benieuwd naar de volgende drie dingen:Wat is het archiveerbeleid bij andere organisaties met een vergelijkbaar of hoger aantal meldingen? Hoe kunnen wij de meldingen die ouder zijn dan 3 jaar alsnog archiveren? Hebben jullie ook een beleid waarbij de meldingen geanonimiseerd worden bij het archiveren?
Incidenten worden gemeld middels Zenya. Zenya is gekoppeld aan ONS. Deze koppeling wil ik strakker inrichten.Op dit moment is de inrichting dat ik kan zoeken op naam. Als ik op een achternaam zoek, zie ik veel cliënten staan. Nu ben ik op zoek naar een betere inrichting zodat we minder zoekresultaten krijgen. Bij voorkeur zou ik willen zoeken op 2 gegevens alvorens resultaten getoond worden. Bij voorkeur naam en geboortedatum invullen. Weet iemand hoe ik dit in moet richten in het systeem?
Hoi, We willen als zorgorganisatie graag een koppeling maken tussen Zenya DOC en een externe website waar voor onze medewerkers regionale werkafspraken zijn terug te vinden. Vergelijkbaar met de Vilans-koppeling. Hoe realiseer ik deze koppeling; wat zijn aandachtspunten? Groet,Heidi
Heeft iemand het norm kader NEN 7510 deel 2_2017 nl voor me?
Is er een mogelijkheid om leesbevestiging automatisch aan te vinken wanneer de medewerker het document al heeft goedgekeurd in een beoordelingsronde en het document dus al gelezen heeft?
HalloIs het mogelijk om in de search app het veld “wijzigen tov vorige versie” te laten zien bij een opgevraagd document? Op dezelfde manier als dat je het ingelogd via het systeem zoekt? De blauwe paragraaf is namelijk niet zichtbaar in de app. Bij het document wat ik zocht is dit veld bij eigenschappen wel ingevuld.Is het ook mogelijk om het veld “wijzigingen tov vorige versie” bij de webshares documenten overzicht te laten zien? Dan kunnen extterne in een oogopslag zien of er iets is aangepast in de documenten. Mvg Gaby
Voordat ik zelf ‘het wiel ga uitvinden’ zou ik graag willen weten of er al een soort van ‘how to’/ instructie is voor eindgebruikers over hoe zij in de module RISK risico's kunnen lezen, evalueren, aanpassen etc.. en hoe zij dan zien of er controls (zou dit zelf graag aanpassen naar beheersmaatregelen) zijn gekoppeld en hoe ze kunnen zien of daar iets mee gedaan is etc.